terça-feira, 3 de junho de 2008

The news in English:

Day1:

Day 1 of my overseas trip. Performed at MTV Italy's TRL show live in Florence. There were 5000 people there. Did a meet and greet afterwards and got rushed by fans on the way out. Need more security. Food here is the best in Europe.

Day2:
Day 2: Milan. Did 1000 interviews today. Okay it was only about 20 but it felt like more. They string then one after the other and they blend together in a game called "say what you mean in 20 different ways without losing track of what you meant in the first place". Keeps it enjoyable. Shot an interview for All Music (flirted with beautiful presenter on that show) and performed on RAI's Scalo 76. Tonight, we go to London.

Day3:
Day 3 London. Another early morning. I am not a morning person but I'm trying. Taped interviews for Chartshow and The Fix, did various other interviews, a magazine photo shoot and afterwards, back at the hotel, I fell asleep before dinner. I would have been asleep for the night but I managed to wake up to have my favorite kind of food with some key people from EMI UK/Europe at a London sushi hotspot called Zuma. Plenty of fine food so far on this trip.

Day4:
Day 4 London: Yesterday was the 4th day of my European promo trip. I did a British morning show called "This Morning." Spent the rest of the day in a suite doing more interviews. The strangest questions came from Peter Robinson of Popjustice.com. Kudos to him for keeping me fully alert. Later, a webchat with Bliss online, and then back to my suite to chill before dinner. Instead, I crashed out and didn't wake up until this morning. Finally feeling rested and ready for more. Germany, here I come....

Day5:
Day 5, Bremen Germany: Fully rested, we flew into Hamburg and drove to Bremen. Germany is all green fields and windmills. I came to perform at a big televised event that the Germans do about 4 times a year called "The Dome." 8000 fans came to an arena in Bremen and saw about a dozen German artists plus me and Sara Bareilles. I spent all day at the venue rehearsing, doing the red carpet and other press. I went on near the end of the show and the audience was amazing. We're hitting the afterparty later.

Noticia em Portugues:

Day1:
Dia 1 de meu desengate ultramarino. Executado na mostra do TRL de MTV Italy viva em Florença. Havia 5000 povos lá. Fêz uma reunião e cumprimentam-na mais tarde e começ apressado por ventiladores na maneira para fora. Precise mais segurança. O alimento aqui é o melhor em Europa.

Day2:
Dia 2: Milão. Fêz 1000 entrevistas hoje. Aprovação era somente aproximadamente 20 mas sentiu como mais. Amarram então um depois que os outro e se misturam junto em um jogo chamado “dizem o que você significa em 20 maneiras diferentes sem a trilha de perda do que você significou no primeiro lugar”. Mantem-no agradável. Disparou em uma entrevista para toda a música (flertada com o apresentador bonito nessa mostra) e executado em Scalo 76 de RAI. Hoje à noite, nós vamos a Londres.

Day3:
Dia 3 Londres. Um outro amanhecer. Eu não sou uma pessoa da manhã mas eu estou tentando. As entrevistas gravadas para Chartshow e o reparo, fizeram várias entrevistas, um tiro de foto do compartimento e mais tarde, para trás no hotel, eu caí adormecido antes do comensal. Eu estaria adormecido para a noite mas eu controlei acordar para ter meu tipo do favorito do alimento com alguns povos chaves de IEM UK/Europe em um sushi Zuma chamado ponto quente de Londres. Abundância do alimento fino até agora neste desengate.

Day4:
Dia 4 Londres: Ontem era o ô dia de meu desengate europeu do promo. Eu fiz uma mostra de manhã britânica chamada “esta manhã.” Gastou o descanso do dia em uma série que faz mais entrevistas. As perguntas as mais estranhas vieram de Peter Robinson de Popjustice.com. Admiração a ele para manter-me inteiramente alerta. Mais tarde, um webchat com a felicidade em linha, e de volta a minha série a refrigerar então antes do comensal. Em lugar de, eu deixei de funcionar para fora e não acordei até esta manhã. Finalmente sentindo descansado e apronte para mais. Alemanha, aqui eu venho….

Day5:
Dia 5, Brema Alemanha: Descansados inteiramente, nós voamos em Hamburgo e conduzimos a Brema. Alemanha é todos os campos e moinhos de vento verdes. Eu vim executar em um evento televised grande que os alemães fizessem aproximadamente 4 vezes um o ano chamado “a abóbada.” 8000 ventiladores vieram a uma arena em Brema e viram artistas aproximadamente de uns dúzia alemães mais mim e Sara Bareilles. Eu gastei o dia inteiro no local de encontro que rehearsing, fazendo o tapete vermelho e outro imprensa. Eu fui perto do fim da mostra e a audiência era surpreendente. Nós estamos batendo o mais atrasado afterparty.

Um comentário:

Anônimo disse...

o nosso amor tem andado mt cansado, tadinho :S

Todo o trabalho dele resume-se neste perfeito CD! Amo-o tanto ^^

Teu blog ta perfeito ^^

Bjinhos